پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

فرگوسن : کریک بهترین هافبک مرکزی انگلستان

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۲۱ ب.ظ
سر الکس فرگوسن: عملکرد فن خال در یونایتد فوق العاده است
 سرالکس فرگوسن در صحبت های اخیر خود ضمن حمایت از لوییس فن خال، از بازگشت دوباره وین رونی به فرم اصلی خود تمجید کرده است و البته مایک کریک را بهترین هافبک مرکزی انگلستان دانسته است.

به گزارش گاردین، منچستریونایتد هم اکنون با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول لیگ برتر انگلستان و درپیش گرفتنِ روندی مثبت به دنبال آن است که خاطرات بدِ پس از دوران سلطنت فرگوسن را از خاطر همگان پاک کند. سرالکس فرگوسن نیز در صحبت های اخیر خود در مورد یونایتد با تمجید از عملکرد کاپیتان این تیم، وین رونی اظهار داشت: "رونی به پرواز کردن بازگشته است؛ رونی همیشه به شما گل می دهد. این موضوع که یک بازیکن گل زن در تیم حضور دارد برای یونایتد بسیار مثمر ثمر است."

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در ادامه صحبت های خود در مورد لوییس فن خال، سرمربی جدید شیاطین سرخ افزود: "لوییس فن خال، نمی دانم چگونه می توان از او با توجه به وضعیت مصدومان بهترین نتایج را انتظار داشت. هرچند عملکرد او تا کنون با توجه به بازیکنان مصدوم فوق العاده بوده است، اما یونایتد واقعی را باید پس از بازگشت مصدومان ببینید. چرا که او سرمربی فوق العاده ای است و تا کنون نیز کار خود را به خوبی انجام داده است. 

"به دنبال این نیستم که ببینم عملکرد بازیکنانی که او به الدترافورد آورده است چگونه است. چرا که آن ها نیازمند زمان هستند. زمانی که من پاتریس اورا و نمانیا ویدیچ را در ژانویه به باشگاه آوردم، وضعیت چندان خوبی نداشتند. اما پس از گذشت پنج ماه آن ها فهمیدند که باید چگونه برای منچستریونایتد بازی کنند. آن ها فرهنگ و تاریخ باشگاه را درک کردند و این اتفاق برای بازیکنان جدید ما نیز رخ خواهد داد."

فرگوسن در ادامه صحبت های خود مورد ستاره این روزهای خط میانی یونایتد نیز گفت: "یونایتد هم اکنون بازیکنان بسیار خوبی دارد. من فکر می کنم مایکل کریک هم اکنون بهترین هافبک مرکزی انگلستان است. در مورد رابین فن پرسی نیز باید بگویم که شاید جام جهانی کمی از توان او را گرفته باشد و باید او را در نیم فصل دوم رقابت ها ببینیم. اما اطمینان دارم که او نیز به تیم کمک زیادی را خواهد کرد. اما کسی که واقعاً باید چندین امتیاز را مدیون او بدانیم، داوید دخیا است. زمانی که من او را از اتلتیکو به یونایتد آوردم، او هنوز بچه بود. اما حالا او نمایش های فوق العاده ای را از خود بروز می دهد و من واقعاً از اینکه این پسر را به یونایتد آوردم خوشحال و راضی ام."

فرگوسن در ادامه صحبت های خود با کلیر بالدینگ در شبکه بی تی که برای برنامه ویژه روز کریسمس تهیه می شد ادامه داد: "مردم از کاری که من در منچستریونایتد انجام داده ام تفاسیر زیادی را می کنند. من در یونایتد با بازیکنان فوق العاده ای مانند رونی، رونالدو، کانتونا، کین، رابسون، اشمایکل و بسیاری از بازیکنان فوق العاده کار کرده ام. اما اگر بخواهم صادقانه بگویم، من فکر می کنم که موفقیت منچستریونایتد از کلاس 92 ناشی شد. فکر می کنم که این گروه همه چیز را به باشگاه برگرداندند و باعث افتخار باشگاه، هواداران، من، کادر فنی، کادر مدیریتی و البته سربابی چارلتون شدند، کسی که از دوران مت بازبی بود. آن ها تاریخ باشگاه را بازگرداندند و در این باره شکی نیست." 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی