پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

ایتالیا 0-1 پرتغال؛برد در نبود رونالدو

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیشتر در این هفته، در دیدارهای مقدماتی یورو به میدان رفته بودند و این دیدار برای آن ها کاملاً تدارکاتی بود. ایتالیا در این بازی، تقریباً با ترکیب دوم خود به میدان آمده بود و پرتغال نیز در غیاب رونالدو به میدان می رفت. در نیمه اول دیدار نیز علیرغم اینکه اولین خطر توسط ایتالیا و پیرلو خیلی زود خلق شد، اما بدون داشتن موقعیت چندان خاصی پیش رفت. در این بین، چند فرصت نسبتاً خوب نیز توسط مهاجمان ایتالیا و پرتغال از دست رفت، اما خطری دروازه های دو تیم را تهدید نکرد تا نیمه اول بازی، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد. 

ایتالیا 0-1 پرتغال؛ سلسائو به لطف ادر، بالاخره آتزوری را شکست داد

با آغاز نیمه دوم بازی اما، این پرتغال بود که با چند تعویض سانتوس، جان تازه ای گرفت و خیلی زود، سلسائوی اروپا توسط ادر به گل رسید. این گل درحالی به ثمر رسید که ادر، مهاجم تیم ملی پرتغال موفق شد روی ضد حمله یارانش، با پاس کوارشما در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک ضربه راحت، در دقیقه 52 گل برتری پرتغال را به ثمر برساند. پس از این گل، چند تعویض و حمله از سوی شاگردان کنته صورت گرفت، اما آتزوری موفق نشد گل پرتغال را جبران کند. در یکی از فرصت های خوب ایتالیا، دقیقه 85، ضد حمله ایتالیا که توسط پیرلو طراحی شده بود، با موقعیت ایده آل گابیادینی همراه شد که دروازه بان پرتغال توپ را به زیبایی به کرنر فرستد تا دروازه پرتغال همچنان بسته بماند. در دقیقه 91، این بار فرانکو وازکز شوتی را روانه دروازه پرتغال کرد که پیمپارل از زیر طبق دروازه، توپ را به کرنر فرستاد. 
در ادامه، کرنر ارسالی در شش قدمی دروازه جلوی آندره آ رانوکیو افتاد که این مدافع توپ را با فاصله ای بسیار کم به بیرون زد تا روز بد خودش را تکمیل کند. در نهایت اما بازی با تک گل ادر به پایان رسید تا بالاخره پس از چهار بازی متوالی، ایتالیا  برابر این تیم شکست خورد. در نیمه دوم بازی، ریکاردو کوارشما، دهنده پاس گل تیم پرتغال نیز مصدوم شد. 

گفتنی است که این دیدار در ژنو سوییس، با قضاوت آقای استودر برگزار می شد. 





نظرات  (۱)

۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۸ حسین غلامى خواه
ایتالیا چقد داغون شده.چرا پخش نمیکنن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی