پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

واکنش ترول بازها به اولین ال کلاسیکو فصل

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

 

ترول بازها در فوتبال این روزها طرفداران فوق العاده زیادی پیدا کرده اند و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارند. آن ها سوژه های خلاقانه و شوخی های خودشان را با اولین ال کلاسیکو فصل نیز به بهترین شکل ممکن ارائه کرده اند.

مرور 10 ترول برتر دیدار جذاب  ال کلاسیکو :

10 - یکی از مهم ترین سوژه های ترول بازها هم ذات پنداری لیورپول و بارسلونا با یکدیگر بوده است! لیورپول چهارشنبه 3 گل از مادرید دریافت کرد و این بار نوبت به بارسلونا رسید تا سناریویی مشابه را تجربه کند. گویا لیورپولی ها و بارسلونایی ها از دیشب به دوستان خوبی برای یکدیگر تبدیل شده اند.

9 - بسیاری از کارشناسان معتقد بودند فروش دی ماریا رئال مادرید را در فصل جاری دچار مشکل خواهد کرد اما دست کم تا اینجای فصل صحبت آنان مصداق نداشته است. رئال دیشب بدون دی ماریا نیز در ال کلاسیکو به خوبی درخشید و نشان داد که در اوج دوران آمادگی قرار دارد.


8 - بسیاری طرفداران بارسلونا پیش از ال کلاسیکو اعتقاد داشتند که مثلث خط آتش آن ها که عنوان " MSN " را یدک می کشد، می تواند رئال مادرید را به شدت در فاز تدافعی دچار مشکل کند. با این حال به جز دقایق ابتدایی و گل نیمار، خبری از آتشفشان MSN درون میدان نبود. مسی، سوارس و نیمار نیز تبدیل به یکی از مهم ترین سوژه های ترول بازها شده اند.

7 - ضربه آزاد ناامید کننده لیونل مسی در اواخر بازی نیز مطابق انتظار ذهن خلاق ترول بازها را به چالش دعوت کرده است! 

6 - " مدیر برنامه کنسرت های شکیرا " پس از لیونل مسی پر طرفدار ترین سوژه برای ترول بازها در ال کلاسیکو محسوب می شود. به شما تضمین می دهیم که ترول فوق العاده زیبا تری را از او در ادامه برایتان آماده کرده ایم اما برای شروع کار با استاد پیکه، این ترول کفایت می کند.

5 - محو بودن مسی در نیمه دوم یکی از جالب ترین نکات برای ترول بازها بوده است. آن ها با ترول های متعددی سعی در شوخی با این قضیه را داشته اند که برای شروع نقشه تاثیرگذاری و عملکرد او در زمین مسابقه نباید بد باشد.

4 - از دید ترول بازها لیونل مسی  در نیمه دوم  ال کلاسیکو ناپدید شده است!! جست و جو ها برای یافتن مهاجم آرژانتینی همچنان ادامه دارد اما گویا ترول بازها هنوز موفق به یافتن وی نشده اند!

3 - یکی از ترول های استادانه بدون شک همین ترول لئوناردو دی کاپریو است. چهره و استایل او به خوبی می تواند وصف کننده حس و حال طرفداران مادرید فردای ال کلاسیکو در مدرسه، دانشگاه و یا محل کارشان باشد. بی نظیر است این ترول، ذهن خلاق خالق آن را باید بوسید!

2 - مسی، مسی و باز هم مسی! ترول باز ها قصد ندارند برنده 4 توپ طلا را رها کنند. انصافا اما این ترولشان شاهکار است. گویا بالاخره از دید آن ها لیونل مسی پیدا شده است! سوارس، پیکه و دنی آلوس فوق ستاره آرژانتینی را تحویل لوئیس انریکه می دهند. چهره ها، لبخندها و استایل بازیکنان بارسا در این عکس حقیقتا بی نظیر شده است.

1 - استاد بزرگ پیکه را در این ترول مشاهده می کنیم که چگونه هنرنمایی های خودش را در دراز کشیدن به رخ می کشد. بدون شک این ترول خلاقانه بهترین شوخی با پنالتی مضحکی است که پیکه توانست تقدیم مادرید کند.

نظرات  (۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی