پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان
در هفته بیست و سوم رقابت های بوندس لیگا، دربی روهر میان دو تیم بروسیا دورتموند و شالکه 04 برگزار شد که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ در ادامه روند رو به رشد خود با حساب قاطعانه 3-0 از سد میهمان خود عبور کرده و موقتاً تا رده نهم صعود کردند.

شــرح بازی

جدال تیم های چهارم و دوازدهم جدول بوندس لیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و با قضاوت آقای فلیکس زوایر در مقابل دیدگان 79,500 به مصاف هم رفتند.

در حالیکه دورتموندی ها در هفته های اخیر بار دیگر به روز های خوب خود بازگشته و سه پیروزی متوالی کسب کرده بودند، امشب نیز بازی را طوفانی و بسیار هجومی آغاز کردند و شاگردان دی متئو حرفی برای گفتن نداشتند. شاگردان کلوپ در نیمه اول 12 شوت به سمت دروازه حریف داشتند که آماری قابل تحسین است و در این میان واکنش های ولنرویتر و بی دقتی بازیکنان دورتموند بود که باعث عدم تغییر نتیجه می شد. سرانجام 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


با آغاز نیمه دوم نیز همان روند ادامه داشت و قبل از اینکه زنبور ها در دقیقه '78 به اولین گل خود دست پیدا کنند، 9 شوت دیگر نیز به سمت دروازه شالکه داشتند. اما بالاخره قفل دروازه میهمان توسط اوبامیانگ باز شد. لحظه ای بعد از به میدان آمدن بلاژیکوفسکی، اوبامیانگ در موقعیت تک به تک دروازه ولنرویتر را باز کرد. بعد از این گل ظاهراً دیگر مقاوت شاگردان دی متئو نیز شکسته شده بود و آنها لحظه ای بعد گل دوم را هم دریافت کردند. در حالیکه سه امتیاز برای میزبان مسجل شده به نظر می رسید، بالاخره مارکو رویس هم موفق به گلزنی شد تا حق خود از این مسابقه را بگیرد.

به این ترتیب دورتموند با کسب چهارمین پیروزی متوالی 28 امتیازی شد و تا رده نهم صعود کرد و شالکه با 35 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی