پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

منچستر یونایتد 1 - 1 چلسی؛ تساوی در ال مربیانو

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ


 دو تیم منچستریونایتد و چلسی در حساس ترین بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر جزیره از ساعت 19:30 به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول: 

این بازی در حالی برگزار می شد که برای دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود؛ چلسی با توقف سیتی می توانست اختلاف خود را با اصلی ترین مدعی قهرمانی بیشتر کند و یونایتد نیز با کسب پیروزی در یک بازی رو در رو توانایی نزدیک شدن به صدر جدول را داشت؛ اما بازی در ده دقیقه ابتدایی چنگی به دل نزد و موقعیت خاصی نصیب دو تیم نشد؛ تنها دو ضربه بی دقت از دی ماریا به آسمان فرستاده شد. 

در دقایق بعد اما این چلسی بود که برای چند دقیقه فشار خود بر روی دروازه یونایتد را بیشتر کرد که البته این حملات نیز راه به جایی نبردند و پس از آن این یونایتد بود که با به تعادل کشاندن بازی، توپ و میدان را از آن خود کرد و در یکی از بهترین موقعیت های یونایتد، رابین فن پرسی نتوانست از یک فرصت تک به تک با کورتوا استفاده کند ('23)؛ اما بعد از دو فرصت سوزی فن پرسی بازی تقریباً برای ده دقیقه بدون موقعیت خاصی دنبال می شد تا اینکه باز هم چلسی بازی را در اختیار گرفت و در بهترین موقعیت این تیم ضربه دیدیه دروگبا از داخل محوطه جریمه توسط دخیا مهار شد ('41). پس از این فرصت پاسخ یونایتدی ها شوت از راه دور عدنان یانوزای بود که بی حاصل از بالای دروازه به بیرون رفت تا بازی با نتیجه بدون گل مساوی در نیمه اول به پایان برسد. 

در نیمه اول رافائل از یونایتد و ماتیچ و دروگبا از چلسی با کارت زرد جریمه شدند؛ همچنین در صحنه ای ایوانوویچ در محوطه جریمه سرنگون شد که بازیکنان چلسی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.


نیمه دوم: 

در ابتدای نیمه دوم این چلسی بود که بازی را بسیار تهاجمی آغاز کرد و در پنج دقیقه ابتدایی باز هم به شدت یونایتد را تحت فشار قرار  داد؛  در ادامه نیز هرچند یونایتد قصد داشت با ضدحملات خود پاسخ این فشارها را دهد، بازیکنان چلسی رو اشتباه خط دفاعی یونایتد و ذکاوت هازارد صاحب فرصت فوق العاده ای شدند که این فرصت توسط داوید دخیا مهار شد ('52)، در ادامه و روی کرنر ارسالی فابرگاس اما دیدیه دروگبا کار را تمام کرد و چلسی را پیش انداخت ('53)، پس از این گل بازی به شدت آرام شد و درحالی که انتظار می رفت یونایتد شدت حملات خود را بیشتر کند اما این باز هم چلسی بود که بازی را در اختیار گرفت و در یکی دیگر از فرصت های خوب این تیم، ضربه از راه دور ویلیان توسط دخیا مهار شد ('58). اما یوناتید که با این شوت به خود آمد بازی را در اختیار گرفت و حداقل در تصاحب توپ تیم برتر میدان بود. در ادامه فن خال با آوردن جیمز ویلسون سعی کرد تیم را در فاز تهاجمی تقویت کند، در سمت مقابل نیز مورینیو میکل را وارد میدان کرد. 

با این حال اما روند بازی همچنان متعادل بود و یونایتد از رسیدن به خط دروازه چلسی عاجز بود تا اینکه در 15 دقیقه ابتدا فشارهای یونایتدی ها شدت گرفت و در اولین حرکت آن ها ضربه فن پرسی توسط کورتوا مهار شد ('78)، پس از آن نیز یانوزای فرصتی را از دست داد. در نهایت نیز درحالی که تصور می شد این حملات بی نتیجه باقی خواهند ماند اما رابین فن پرسی در واپسین لحظات بازی کار را به تساوی کشاند ('3+90) تا یونایتد از یک شکست خانگی فرار کند. همچنین در وقت های اضافه ایوانوویچ به علت خطا بر روی دی ماریا و دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. 

در نیمه دوم نیز فلینی و فن پرسی از یونایتد و هازارد، دروگبا و فابرگاس از چلسی با کارت زرد داور جریمه شدند؛ با این نتیجه چلسی با 23 امتیاز در صدر باقی ماند و یونایتد نیز با 13 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند. 


شرح گل ها: 

دیدیه دروگبا (دقیقه 53): دروگبا از کرنر ارسال فابرگاس نهایت بهره را برد و بالاتر از مدافعان یونایتد توپ را وارد دروازه کرد؛ در این بین توپ به سر فن پرسی نیز برخورد کرد. 

رابین فن پرسی (دقیقه 3+93): در پی شلوغی های محوطه جریمه چلسی، پس از چند رفت و برگشت رابین فن پرسی موفق شد دروازه چلسی را با یک ضربه پای چپ باز کند و کار را به تساوی بکشاند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی