پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

طومار هواداران اینتر برای حفظ هافبک کرواتشان

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

در شرایطی که خبرهای زیادی در خصوص انتقال ان هافبک جوان کروات به لیورپول وجود دارد، هواداران نراتزوری امیدوارند به وسیله امضای یک طومار اینترنتی صدای خود را به گوش مسئولان باشگاه برسانند. 

متن این طومار به شرح زیر است: 

ما هواداران اینتر هستیم و به سیاه و آبی های شهر میلان؛ اینتر میلان بزرگ افتخار می کنیم. باشگاه ما پس از سه گانه سال 2010 در سراشیبی قرار گرفته است و این شامل سه سال آخر ریاست ماسیمو موراتی نیز می شد. از سال 2013 باشگاه ما زیر نظر آقای اریک توهیر اداره می شود و ما به تغییراتی که وی برای قدرتمند ساختن باشگاه مدنظر دارد احترام می گذاریم اما نباید فراموش شود که اینتر عزیز ما در درجه اول یک باشگاه فوتبال است. تغییرات خارج از زمین باید منجر به قدرت یافتن تیم در زمین شوند.  در 4-5 سال اخیر گاهی احساس گرده ایم که باشگاه از سوء مدیریت رنج برده است. یکی از آخرین آن ها زمانی بود که متوجه شدیم باشگاه در حال مذاکره برای فروش یکی از ارزشمندترین دارایی های خود متئو کوواچیچ با مبلغی است که کمتر از ارزش های واقعی او است. بازیکنانی جوانی مانند او باید حفظ شوند و محافظت بهتری از آن ها وجود داشته باشد. ما پول، زمان و انرژی مان را به باشگاه اختصاص می دهیم و خبرهایی اینچنین باعث شکستن قلب ما می شوند. این مسئله ما را اذیت می کند و به دنبال پاسخ هستیم.

سپس آن ها درخواست های خود را در بندهای زیر به اطلاع رساندند:

  1. باشگاه های دیگر استادیوم های خود را دارند و یا در حال برنامه ریزی در خصوص آن هستند و در این بین برای ما سوال این است که برنامه های ما کدام هستند. خوشحال می شویم که برنامه اینتر را برای ورزشگاهی جدید بدانیم. 
  2. باید از سرمایه های جوان باشگاه حمایت شود و  متئو کوواچیچ در باشگاه باقی بماند. 
  3. قرارداد آقای گل تیم تمدید شود و به درازا کشیدن این مسئله منجر به بی ثباتی در تیم نشود. 
  4. بازیکنان جوانمان  فرصت بیشتری پیدا کنند. 
  5. احساس می کنیم مدیریت در پی جذب بازیکنانی است که لیاقت حضور در این باشگاه را ندارند. این باشگاه باید برای قهرمانی برنامه ریزی کند.
  6. مشکل ناتوانی باشگاه در خصوص فروش بازیکنانی که نیازی به آن ها ندارد باید بهبود باید.  
  7. ما همیشه با اینتر باقی می مانیم. ما در 22 می 2010 (سه گانه) با این تیم بوده ایم اما در 5 می 2002 (از دست رفتن قهرمانی در آخرین دیدار) هم با باشگاه بوده ایم. چیزی باعث نمی شود علاقه ما به این باشگاه کاهش یابد اما خالصانه امیدواریم آقای توهیر این طومار را جدی بگیرند و متئو کوواچیچ را در باشگاه حفظ کنند و صداقت خود را در راه تبدیل اینتر میلان به یک باشگاه قدرتمند در زمین و خارج از آن ثابت کنند. 

 

گفتنی است این طومار تاکنون توسط 2438 هوادار این باشگاه مورد امضاء قرار گرفته است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی