پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

شایعه در یکقدمی واقعیت : فالکائو به چلسی پیوست

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ب.ظ

روزنامه تلگراف و رکورد پرتغال اعلام کردند رادامل فالکائو قرارداد خود با باشگاه چلسی را امضاء کرده است و این باشگاه لندنی به زودی این خرید را رسانه‌ای خواهد کرد.

چلسی که به دنبال خرید یک مهاجم برای جانشینی دیدیه دروگبا بود، با رادامل فالکائو به توافق نهایی رسید و بنابر نوشته روزنامه تلگراف و رکورد، این توافق نهایی با امضای فالکائو به پایان رسید و این بازیکن رسما به عضویت چلسی درآمد.

رادامل فالکائو فصل گذشته در منچستریونایتد نمایش چندان خوبی نداشت ولی مورینیو تاکید کرده است که این مهاجم را به روزهای اوج باز خواهد گرداند.

چلسی همچنین در آستانه قرض دادن لویک رمی دیگر مهاجم فرانسوی خود است که این انتقال جا را برای خرید گونسالو هیگوآین آماده خواهد کرد.

روزنامه کوریره دلااسپورت از پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی به این بازیکن آرژانتینی خبر دادند. در صورتی که هیگوآین نیز قبول کند با مربی سابق خود در رئال مادرید کار کند، چلسی فصل آینده در خط حمله با ۳ مهاجم (دیگو کاستا، رادامل فالکائو و گونسالو هیگوآین) کار خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی