پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

پارس اسپورت

سایتی برای اخبار فوتبالی به صورت حاشیه

مشخصات بلاگ
پارس اسپورت

اخبار فوتبالی به صورت حاشیه برای شما

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

فن خال: می توانستیم پیروز میدان باشیم

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ
فن خال: می توانستیم پیروز میدان باشیم

سرمربی منچستریونایتد لوییس فن خال باور دارد که شاگردانش باید چلسی را در الدترافورد شکست می دادند؛ این درحالی است که یونایتد با گل دقیقه آخر فن پرسی از شکست در برابر آبی های لندنی گریخت.

به گزارش ESPN، رابین فن پرسی قبل از سوت پایان بازی دروازه تیبو کورتوآ را باز کرد تا یونایتد از شکستی خانگی در برابر چلسی فرار کند. در مهم ترین بازی این هفته لیگ برتر چلسی در ابتدا نیمه دوم با گل دیدیه دروگبا از یونایتد پیش افتاد، اما اخراج برانیسلاو ایوانوویچ و گل یونایتد در دقایق پایانی همه چیز را تغییر داد و فن خال در این باره می گوید:"من به بازیکنانم گفتم که می توانیم در این بازی پیروز باشیم، اما نتوانستیم و این مشکل ما بود. اما زمانی که شما می توانید در برابر بهترین تیم لیگ اینگونه بازی کنید، این موضوع نکته خوبی است. 

"من خیلی خوشحال نیست چرا که هنوز احساس می کنم ما می توانستیم در این بازی پیروز شویم  و از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم. آن ها در نیمه دوم گل زدند و ما باید تا دقیقه آخر برای جبران این گل تلاش می کردیم و تشویق هوادارانمان واقعاً در پیروزی ما نقش به سزایی داشت. آن ها به تیم روحیه فوق العاده ای را تزریق کردند. کارت قرمز  چیزی را در دقیقه آخر عوض نکرد و تنها یک ضربه آزاد را به ما هدیه داد. قبول می کنم، گل ما از روی ضربه آزاد به دست آمد، اما باور کنید اگر ایوانوویچ نیز در بازی بود اتفاقی نمی افتاد؛ اما اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید از ژوزه مورینیو سؤال کنید." 

فن خال ضمن اینکه گفتن جمله کلیشه ای "ما از فرصت های خود استفاده نکردیم" در ادامه صحبت های خود افزود:"زمانی که چلسی گل اول را به ثمر می رساند کار حریف واقعا سخت می شود؛ آن ها فوتبال فوق العاده ای را بازی می کنند، ضمن اینکه زمین بزرگ است و ما باید تمام مدت بدویم. اما ما با هم بودیم، متحد بودیم و فکر می کنم شایسته بودیم. من در تیمم لیاقت پیروزی را دیدم. من این موضوع را در همه بازی ها می گویم اما این بازی ما در برابر چلسی بودیم، تیمی که فوق العاده قدرتمند اس و ما با قدرت اصلی خود وارد میدان نشده بودیم. 

"اما شاید بهترین نکته این بازی این بود که ما به باوری رسیدیم که می توانیم بازی را جبران کنیم. زمانی که 1-0 عقب بودمی بازیکنان فوق العاده بودند و با تلاش های خود موفق شدند بالاخره ما را به هدف خود برسانند."

نظرات  (۱)

سلام
ممنون میشم باهام تبادل لینک کنی
بهم سر بزن و از قسمت تبادل لینک اقدام کن
http://smsbazan.ir
خیلی بهم کمک کردی اگه تبادل لینک کنی




پاسخ:
من شمارو ثبت کردم شماهم من رو با نام پارس اسپورت اخبار حاشیه ای فوتبال ثبت کنید
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی